Principiul fundamental al strategiei locale de dezvoltare al D-Link, o companie puternică, cu o experienţă de 20 ani în domeniul vânzărilor, marketing-ului şi suportului pentru clienţi, cu stabilitate şi creşteri anuale semnificative, este acela de a oferi rapid pe piaţa românească cele mai recente tehnologii, produse de înaltă calitate, fiabile, la preţuri excelente în domeniul reţelelor şi comunicaţiilor.
De la deschiderea reprezentanţei din Bucureşti, în octombrie 2005, prezenţa D-Link în mediul IT şi de business românesc s-a făcut simţită în mod constant. D-Link a încheiat contracte cu distribuitori importanţi pentru furnizarea de soluţii pentru reţele şi comunicaţii, broadband, dispozitive electronice digitale, comunicaţii de voce şi date pentru diverse medii.
Reprezentanţa D-Link sprijină în mod activ dezvoltarea business-ului existent şi aduce noi tendinţe în cadrul politicilor de vânzări, propunându-şi să devină, prin partenerii săi ElkoTech România, Lasting System şi SCOP Computers, cei mai cunoscuţi distribuitori de networking din România. Firmele mici şi mijlocii pot implementa acum soluţii complexe pentru a-si extinde afacerea, pot beneficia de echipamente foarte uşor de configurat, cu multiple funcţii şi facilităţi şi, nu în ultimul rând, pot avea acces la un nivel de securitate cu mult mai ridicat.Pentru ELKOTech România, deschiderea reprezentanţei D-Link în România a constituit un factor extrem de important pentru consolidarea relaţiei de parteneriat şi pentru îmbunătăţirea suportului oferit clienţilor, datorită avantajelor colaborării cu o echipă locală D-Link.
D-na Adriana Popa, Marketing Manager, afirmă că “ELKOTech România a înregistrat o creştere semnificativă în primele două luni şi jumatate ale anului 2006 la vânzările de produse D-Link, şi ne aşteptăm ca primul trimestru al anului să se încheie cu o creştere de 75 % faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în cea mai mare parte datorită cererii crescute pe grupele de produse wireless şi switch-uri”. Solicitările pentru produsele D-Link vin în special din partea clienţilor din sectoarele SOHO şi SMB, clienţi care apreciază calitatea şi fiabilitatea produselor D-Link şi performanţele net superioare faţă de cele ale concurenţei.LASTING este distribuitor al produselor D-Link în România de peste doi ani.
Mircea Sârbu, Director Distribuţie LASTING System, apreciază că “pentru grupul de distribuţie al LASTING, colaborarea cu D-Link constituie un pas important în dezvoltarea business unit-ului de comunicaţii. Cu un portofoliu impresionant de produse pentru Enterprise, SME şi SOHO, D-Link reprezintă un leader în multe zone din pieţele în care activează. Împreună cu un produs excelent, perfect adaptat fiecărei zone de adresare, echipa dedicată şi competentă a reprezentanţei D-Link în România au marcat pozitiv evoluţia parteneriatului nostru”.
La rândul său, Octavian Vlad, Product Manager LASTING System, subliniază că "este vorba despre o creştere organică impresionantă, de peste 400 % pe an, susţinută de parteneriatele din reţeaua de distribuţie. Din ce în ce mai mulţi parteneri de afaceri capătă încredere în produsele şi soluţiile propuse de noi, iar expertiza tehnică oferită şi complexitatea soluţiilor propuse fac din D-Link o alternativă viabilă la soluţiile existente pe piaţă".SCOP Computers apreciază modul în care D-Link vine în întâmpinarea necesităţilor pieţei IT din România, printr-o gamă largă de produse ce necesită o bună promovare atât în rândul partenerilor cât şi în rândul beneficiarilor.
Consolidarea canalelor de distributie se face simţită prin “creşterea cifrei de afaceri din ultimele luni şi prin modul în care produsele D-Link sunt percepute în piaţă, receptivitatea crescută faţă de brand şi faţă de tehnologiile oferite fiind o confirmare a oportunităţii eforturilor reprezentanţei locale”, după cum confirmă Andrei Gavriliu, Product Manager Scop Computers.Cu ajutorul partenerilor din România, D-Link a reuşit implementarea cu succes a primelor reţele fără fir cu acoperire extinsă, soluţia concepută împreună cu partenerii locali asigurând conectivitate la nivelul unui întreg oraş. Succesul proiectului pilot a motivat furnizorul local să continue extinderea zonei de acoperire iar în prezent se poartă tratative pentru implementarea unor soluţii similare în multe alte oraşe.
Fiabilitatea şi nivelul redus al investitţei ne fac să credem că astfel de soluţii vor deveni extrem de populare în viitorul apropiat, o serie de operatori de nivel naţional manifestându-şi deja interesul faţă de echipamentele D-Link.
Bogdan MIHALCEA, Country Manager D-Link, este de părere că:“Brandul D-Link începe să cucerească şi piaţa autohtonă de networking. Am fost plăcut surprins să constat că produsele erau deja cunoscute şi apreciate, însă lipsa suportului local - devenit între timp liantul principal al dezvoltării businessului nostru - era unicul impediment pentru ca D-Link să deţină cota de piaţă adecvată.Ţin să mulţumesc în mod deosebit partenerilor noştri, care au înţeles că e timpul ca tehnologiile performante să nu mai fie prohibitive din punct de vedere financiar pentru segmentul SOHO/SMB. Soluţiile pe care le oferim împreună acestui segment înglobează facilităţile Enterprise însă costul initial scăzut duce la un Return of Investment rapid. Prin deschiderea reprezentanţei locale, D-Link a reuşit apropierea de clienţii săi şi, în acelaşi timp, a demarat o serie de programe adresate sectorului educaţional prin care compania va înlesni accesul la informaţie al tinerilor studenţi“.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu