16 martie 2008

Google face teste publicitare

Compania din Mountain View experimenteaza cu o noua metoda de a face publicitate. Astfel, daca pana acum utilizatorii site-ului Google Video trebuiau sa plateasca pentru a viziona anumite filme catalogate drept premium, unele dintre ele au fost selectate pentru a fi oferite gratuit, dar doar impreuna cu reclame. Userii au acces nerestrictionat la materialele video dar trebuie sa inghita un banner publicitar pe durata stream-ului si o reclama care urmeaza filmului.
Se speculeaza ca programul pilot a fost considerat necesar datorita numarul scazut de useri care plateau pentru continut video fata de cei ce se limitau la secventele gratuite. Prin aceasta mutare, gigantul online se apropie tot mai mult de practicile televiziunilor si denota presiunile acerbe cu care se confrunta, pentru a crea audienta celor care isi fac publicitate prin serviciile sale online.“Prin plasarea acestor reclame la sfarsitul filmelor... putem oferi o selectie de continut video premium gratuit tuturor utilizatorilor nostri. Testul pe care il desfasuram este unul limitat, la care participa un numar restrans de companii ce isi fac publicitate si de firme care ofera continut video. Segmentele video publicate de userii individuali vor fi in continuare gratuite si lipsite de orice reclama”, a anuntat Google.
Sursa: Softpedia

Niciun comentariu: